Me Likes Photography

sights of wonder, nature, people and life...

Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us

MOHD SHAHRIL

aSSalamualayKum...
kepada korang semua..ini merupakan blog aku... Shahril punye blog! tempat aku utk meluahkan segala karya-karya aku melalui tangkapan gambar-gambar mungkin secara sengaja atau tidak disengajakan oleh kamera nikonD60 aku..aku bukan lah penangkap gambar profesional..cume minat yang membuatkan aku punya keinginan kepada kamera dan kecantikannya!..mungkin blog ini tidak punya banyak perkataan..hanya ada gambar..dan gambar utk korang nikmati dan tatapi..sooo...ENJOY!

e-mail: ngko_punk45@yahoo.com
>> http://shahrilrusli.blogspot.com/
Sunday, November 29, 2009

Karya 8 : Aku??

Shooted by shahrilrusli

lokasi: mid valley
deskripsi: aku ke tuh??

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

1 comments:

Anonymous said...

mcm kenal awek kat bwh tu..cunlah plak..hahaha