Me Likes Photography

sights of wonder, nature, people and life...

Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us

MOHD SHAHRIL

aSSalamualayKum...
kepada korang semua..ini merupakan blog aku... Shahril punye blog! tempat aku utk meluahkan segala karya-karya aku melalui tangkapan gambar-gambar mungkin secara sengaja atau tidak disengajakan oleh kamera nikonD60 aku..aku bukan lah penangkap gambar profesional..cume minat yang membuatkan aku punya keinginan kepada kamera dan kecantikannya!..mungkin blog ini tidak punya banyak perkataan..hanya ada gambar..dan gambar utk korang nikmati dan tatapi..sooo...ENJOY!

e-mail: ngko_punk45@yahoo.com
>> http://shahrilrusli.blogspot.com/
Monday, September 7, 2009

KARYA 05 : MERDEKA ITU ( EPISOD AKHIR )

Shooted by shahrilrusli

lokasi: Genting Highland
deskripsi: neh episod 2 merangkap episod akhir malam merdeka harituh.. kira sambungan lah..lepas aku temankan kawan aku pergi jalan2 kat danau.. kitorang 4 org..aku, ekin, yana, sham plan nak pergi genting.. mmg plan last2 minit then jadi.. hu~~ maaflah kalo kualiti gambar kurang menarik.. dengan kabus, gelap..pastuh belum expert lagi guna kamera neh..inilah jadinya.. huhu~~ sejuk..sejuk...


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

11 comments:

cak said...

thx comment bro. biasa2 je bro..stil learning.

silentshutter said...

salam bro, thnks follow aku ek?huhu..aku ske pic yg ke 15 tu,huhu..nice work bro, bg khatam lu buku manual d60 tu ek,huhu..aku pn xkhatam ag, tu yg gmbr cm hampeh tu,huhu

shahrilrusli said...

cak..sme la kte bro..stil learning

shahrilrusli said...

manual da khatam da b4 bli d 60 lg
huhu..tp kn tgk blik la..xbrp nk elok lg pic tu..now pn br bli lense 70-300mm..nk kn steady kn tgn nie..lense xde vr kn..huhu

FarEast said...

nice pics ... output byk menarik ;) first time kesini

FarEast said...

owh ... boleh je nak share ilmu .... skang ni pun still learning lagi ... byk lagi nak kena belajar ;) nway skang pakai camera apa?

Zara~AB said...

mak aih, giler argh, sudah khatam buku manual tue 4x! hehehe. terbaik. tak pernah abis if belajar photography nie.

FarEast said...

x ader update baru bro? =)

shahrilrusli said...

farEast..ada2 coming soon..ngah edit2 ag..aku sebuk ah lately neh..duh..berabuk dah hard disk aku simpan gambar2 tuh sume..hahha..xsabar nak kasik taruk kat blog neh..hahha.. ;) thanx dtg blog aku..hu~

shahrilrusli said...

farEast : aku paki nikon d60..huhu..aku pon still learning ag..byk menda nak kene tau neh..huhu

Zara~Ab: sudah semestinya..musti mau khatam..hahahha..mmg...photography neh mmg xkan abes blaja..huhu

cak said...

selamat hari raya bro..maaf zahir batin.